Ten blog będzie zbiorem informacji dot. obsługi osób niepełnosprawnych. Kierujemy go szczególnie do pracowników hoteli i restauracji.
Jesteśmy przedstawicielami dwóch organizacji – Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego (FIRR) oraz Fundacji Fundusz Współpracy (FFW) – odpowiedzialnych za realizację projektu „ Dostępność usług hotelarskich i gastronomicznych dla osób niepełnosprawnych. FIRR od wielu lat specjalizuje się w szkoleniach dot. równego traktowania osób niepełnosprawnych. Wśród swoich trenerów ma osoby niepełnosprawne, możemy, więc zapewnić – nie przekazujemy tylko teorii.
Na blogu będziemy publikować zebrane oraz przygotowane przez nas materiały, które dotyczą sytuacji osób niepełnosprawnych w Polsce, korzystania przez nich z usług turystycznych. Będziemy również zamieszczać praktyczne porady, jak efektywnie obsługiwać osoby z różnymi niepełnosprawnościami. Wśród autorów postów będą również wypowiedzi samych zainteresowanych - osób z różnymi niepełnosprawnościami - by przedstawić Państwu różne punkty widzenia.
Mamy nadzieję, że w ten sposób pomożemy pracownikom hoteli i restauracji w doskonaleniu jakości i dostępności usług.
Zapraszamy do czytania naszego bloga!
Jesteśmy przedstawicielami dwóch organizacji – Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego (FIRR) oraz Fundacji Fundusz Współpracy (FFW) – odpowiedzialnych za realizację projektu „ Dostępność usług hotelarskich i gastronomicznych dla osób niepełnosprawnych. FIRR od wielu lat specjalizuje się w szkoleniach dot. równego traktowania osób niepełnosprawnych. Wśród swoich trenerów ma osoby niepełnosprawne, możemy, więc zapewnić – nie przekazujemy tylko teorii.
Na blogu będziemy publikować zebrane oraz przygotowane przez nas materiały, które dotyczą sytuacji osób niepełnosprawnych w Polsce, korzystania przez nich z usług turystycznych. Będziemy również zamieszczać praktyczne porady, jak efektywnie obsługiwać osoby z różnymi niepełnosprawnościami. Wśród autorów postów będą również wypowiedzi samych zainteresowanych - osób z różnymi niepełnosprawnościami - by przedstawić Państwu różne punkty widzenia.
Mamy nadzieję, że w ten sposób pomożemy pracownikom hoteli i restauracji w doskonaleniu jakości i dostępności usług.
Zapraszamy do czytania naszego bloga!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz